1. System eRejestracja przeznaczony jest dla użytkowników, którzy chcą dokonać rezerwacji wizyty u wybranego lekarza, dla wybranej poradni. Użytkownik może umawiać się na wizyty, odwoływać je, oraz zmieniać terminy już zarezerwowanych. Aby wykonywać wymienione czynności, użytkownik musi posiadać aktywne konto.
2. Aby utworzyć konto należy nacisnąć przycisk „Utwórz konto” znajdujący się na pasku menu. Po zakończeniu etapu rejestracji konta, na podany adres mail otrzymamy wiadomość z linkiem aktywacyjnym (w przypadku braku wiadomości z linkiem aktywacyjnym, proszę sprawdzić folder „SPAM” lub skontaktować się z administratorem /link w dole strony/).
3. Logowanie dostępne jest dla użytkownika posiadającego aktywne konto w systemie eRejestracja, należy w tym celu użyć przycisku „Zaloguj się”.
4. Nie ma możliwości tworzenia kilku kont za pomocą jednego adresu E-Mail. Konta rodzinne można tworzyć za pomocą opcji subkonto, dostępnej w menu „Moje konto” po zalogowaniu. Podczas tworzenia subkont należy wpisywać nr PESEL należący do osoby dla której tworzymy subkonto.
WAŻNE! W trakcie dodawania subkonta – opcję „OPIEKUN” – zaznaczamy TYLKO w przypadku osób nie posiadających nr PESEL (np. noworodków). Brak lub nieprawidłowy nr PESEL członka rodziny, dołączanego do konta głównego, uniemożliwi realizację zarezerwowanej wizyty w przychodni.
10-krotna nieudana próba zalogowania się przy użyciu błędnego LOGINU lub HASŁA skutkuje automatyczną blokadą dostępu do systemu z adresu IP, z którego nastąpiła wspomniana ilość błędnych prób logowania. W przypadku takiej blokady prosimy o kontakt z Administratorem pod adresem mailowym podanym w dole strony. W miarę możliwości prosimy o dołączenie zrzutu.