Strona główna / Dla Pacjenta / IKP i e-medycyna
Od 1 lipca 2022 r. uruchomiliśmy możliwość elektronicznej rejestracji do lekarzy.
Zachęcamy Pacjentów do założenia Internetowego Konta Pacjenta. Dzięki niemu można uzyskać dostęp do e-recept, e-skierowań, historii porad lekarskich i danych medycznych bliskich.
Wejdź na stronę pacjent.gov.pl i zaloguj się przy pomocy Profilu Zaufanego (Jak założyć PZ?)
Porada telemedyczna jest równoprawna osobistej wizycie w gabinecie lekarskim. W ramach tej usługi lekarz może zebrać wywiad, wykonać niektóre badania, wydać zalecenia, wystawić e-receptę, e-zwolnienie, e-skierowanie.
Skontaktuj się telefonicznie z rejestracją Ośrodków Zdrowia. Zostaniesz poinformowany o terminie i sposobie udzielenia teleporady.
W czasie teleporady możesz zgłosić chęć osobistego kontaktu z lekarzem. Lekarz ustali potrzebę wizyty w gabinecie, gdy niezbędne ze względu na stan zdrowia świadczenia zdrowotne nie są możliwe do zrealizowania w formie teleporady.
UWAGA!
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 sierpnia 2020 r. w sprawie standardu organizacyjnego teleporady w ramach podstawowej opieki zdrowotnej brak kontaktu z pacjentem w ustalonym terminie teleporady skutkuje jej anulowaniem, przy czym świadczeniodawca POZ jest obowiązany do podjęcia co najmniej trzykrotnej próby kontaktu z pacjentem, w odstępie nie krótszym niż 5 minut.
Jak działa e-recepta?
Jak zrealizować e-skierowanie?
Czym jest e-zwolnienie?
Jak uzyskać e-zlecenie na wyroby medyczne?